FANDOM

A Csillagközi romboló ( Battlestar Galactica) egy amerikai sci-fi sorozat, az 1978-as Csillagközi romboló című sorozat újragondolása. Ronald. D. Moore a producere.

Évadok Szerkesztés

Minisorozat

A Csillagközi nevű űrhajót ( Galactica) éppen múzeummá alakítják, mikor a Caprica nevű bolygót megtámadják a 40 éve nem látott Cylonok. Az összes többi romboló ( Battlestar) elpusztul a Cylonok mészárlásában, ami a 12 kolóniát érinti. A Csillagközinek egy űrállomásra kell vonulnia, miközben csatlakozik hozzájuk a kolóniák elnöke egy marék civillel. A Csillagköziben rájönnek, hogya Cylonok ember formájuak lettek, és már esélyük sincs a túlélésre. Pedig már csak ők képviselik az emberi fajt. A Cylonok pedig megérkeznek hozzájuk... A sorozat végén elhatározzák, hogy elutaznak egy távoli, mitikus világba, aminek a helyét senki sem tudja, a 13. kolonia helyét, amit úgy hívnak: Föld.

1.évad

A flotta továbbra is menekül a Cylonok elől, és most már mindenki tudja, hogya Cylonok ember alakúak is lehetnek. Laura Rosslin szembekerül a vezetés nehézségeivel.

2.évad

A katonaság és a civilek erős ellentétbe ütköznek, és a Csillagközi észreveszi, nem ő az egyedüli megmaradt romboló. Laura Rosslin-nak súlyosbodik az állapota a rákja miatt.

3.évad

Új-Caprica-t a Cylonok uralják, ezért a Csillagközi odautazik, az emberiség megmentése érdekében. Baltar pedig olyat tesz, ami megváltoztat mindent, ami eddig történt.

4.évad

A sok elveszettnek hitt tag megtalálása erőt ad a Csillagközi legénységének, hogy megtalálhatják a Földet, ám a Cylonoknak más tervük van a 13.kolóniával kapcsolatban.

További információ:http://www.scifistream.com/battlestar-galactica/