FANDOM

Alessandra-torresani-purple-dress-caprica-0

Zoe Graystone az Athena Akadémia tanulója és az Egy Katonái nevű szervezet tagja volt.

Gyermekkora Szerkesztés

Zoe 74 évvel A 12 kolónia bukása előtt született Caprica ( kolónia)-n, Daniel és Amanda Graystone gyermekeként. 5 éves korában a házuk leégett, ettől fogva Zoe rettegett a tűztől. Miután édesapja feltalálta a holopántot, vállalata gazdag lett, és Zoe-ék is egy nagyobb villába költöztek. Zoe gyermkokra óta rajong kutyájáért, Caesarért.

Az Egy Katonái tagjaként Szerkesztés

Zoe az egyik legnagyobb capricai iskolába, az Athéna Akadémiára járt, gyermekkori barátjával, Lacy Rand-del együtt. Ezek után megismerkedett a holopánttal, melynekm segítségével megismerkedett Ben Stark-kal, aki szintén az Athéna Akadémiára járt. Ben-nel romantikus kapcsolatot ápolt. Rajta keresztül ismerte meg Zoe az egyisten-hitet, és ő avatta be ugyanebbe Lacy-t is. Nem sokkal ezután, mindhárman csatlakoztak az Egy Katonái-hoz. Zoe nagy számítógépes zsenivé vált 16 éves korára, el is akartak róla nevezni egy termet a helyi egyetmen. Ám időközben létrehozott egy avatárt a holopánt által létrehozott virtuális világba, amely teljesen, az emlékekkel és az érzelmekkel együtt, teljesen hasonlított Zoe-ra. Zoe és Ben valamit terveztek ezzel az avatárral, ezért elhatározták, hogy Gemenonra utaznak Lac-vel együtt. Ám a mágnesvasútra való felszállás előtt közvetlenül, Lacy visszahőkölt, és mégsem szállt fel Bennel és Zoeval a vonatra. Ezen napon nevezték volna el az egyetmi tervet Zoeról. Ám az Egy Katonáinak más terve volt. Felszeréltek Bent egy bombával, aki felrobbantotta a mágnesvasútat. Zoe meghalt a robbanásban.